sunnuntai 15. kesäkuuta 2014

Treeniä ja muuta kivaa

Taas on viikonloppu edennyt sunnuntai iltaan ja huominen alkaisi heti aamuvuorolla töissä. Tässä muutaman päivän aikana on ollut kaikennäköistä mukavaa ohjelmaa.

Lauantaina kävin jumppaamassa salilla Bodypump + Bodycombat combon. Pumppia on jo ehtinyt vedellä muutamat kerrat, mutta combatissa tämä oli vasta kolmas kertani uutta Bodycombat 60 - ohjelmaa treenaten. Combat vaikuttaa tosi hyvältä ja koreografisesti monipuoliselta :) Musiikitkin on mun makuun. Me like <3 Pumpin musat ei ehkä ole parhaimmasta päästä, mutta ihan ok kuitenkin. Muuten tykkään ohjelmasta kyllä :) Kesäjumpat on parasta!<3

Lauantai iltapäivästä tuli jumppien jälkeen käytyä vielä ystävän kanssa kahvilla ja shoppaamassa mun kohta 1 vuotta täyttävälle siskontytölle synttärilahjaa. Ystäviä tulee nykyään nähtyä ihan liian harvoin, mutta sitten kun näkee niin on aina niin kivaa <3 Pitää ehdottomasti nähdä kesän aikana enemmän ystäviä ja viettää aikaa yhdessä. Kesällä sitä tekemistäkin on oikeasti niin helppo keksiä :)

Lauantain reeni lookkia :D

Lauantaina tuntui että ihan pursusi energiaa ja olisi jaksanut vielä illallakin vaikka mitä :D Pidettiin sitten extempore leffailtaa siskon kanssa, ja oli kivaa :) Ikävä kyllä, tänään aamulla olo oli vähän hutera ja jostain syystä päätä jomotti kovasti. Päästiin lauantaina melko myöhään nukkumaan joten veikkaan että tämä johtuu osittain ihan siitäkin. Mies kuitenkin on tullut jotenkin ihan kunnolla kipeäksi ja makoilee sängyssä 39 asteen kuumeessa :/ Pitää itsekkin ottaa suht iisisti jos vaikka kärsitään samasta pöpöstä.

Päänjomotuksesta huolimatta kävin päivällä vetäisemässä pienen ulkotreenin. Ulkotreenit on vaan jotain niin parasta! Kesäjumppien (tai jumppien yleensäkin:D) lisäksi tietenkin ;) Olen nyt joinakin sunnuntaipäivinä ottanut suunnaksi läheiset rappuset ja käynyt vetämässä siellä kunnon intervallitreeniä, niin kuin aiemmin jo mainitsinkin. Tänään hölköttelin ihan kaikessa rauhassa rappusille ja vetelin raput 10 kertaan ylös alas, 1770 askelmaa ylös + alas. Aion rikkoa 2000 askelmaa vielä pian (jollekin ehkä piis of kakku mutta mulle kyllä tuntuu tuo edellinen lukemakin jo ihan kiitettävästi :D). Tänään ei kuitenkaan ollut mikään ennätysten rikkomis fiilis, joten vedin treenin aika rennolla otteella. Kyllähän siinä silti sykkeet ylös sai ja kunnon hien pintaan :D

Ihan parasta että kivenhetion päähän meidän (kerrostalo)asunnosta pääsee "pakoon" luontoon :)

Tuli siinä treenatessa sitten mietiskeltyä syvällisiä ;) Olen aika levoton ihminen ja mä en jotenkin osaa esimerkiksi meditoida :D Se kuulostaakin niin tylsältä että pitäisi vaan olla aloillaan ja ajatella (tai olla ajattelematta?:D). Olen joskus yrittänyt tehdä mindfullness harjoituksia mutta huomaan aina turhautuvani aika nopeasti. Tajusin tuolla metsikössä rämpiessäni ja rappusia ylös kavutessani, että mulle luonnossa treenaaminen (tai ylipäätään luonnossa oleminen) on parasta meditaatiota ikinä :). Siinä rappusia noustessa sitä keskittyy vain siihen hetkeen, kun aurinko paahtaa niskaan ja tuuli puhaltaa kasvoille kun hiki virtaa ja linnut laulaa :D Oikeesti ihan parasta! Ja siinä kotiin hölkötellessä se mieli vain lepää kun katselee maisemia. Mun sisällä asuu selkeästi joku eräjorma joka haluis päästä ulos etenkin näin kesäisin :D Tuntuu siltä, että voisin ihan oikeasti vaan erakoitua jonnekkin mökille ja samoilla (=lue treenata:D) siellä metsän keskellä vaan ihan kaikessa rauhassa itsekseni päivät pitkät :P

Ulkoilma <3
Mites muiden kesätreenit on sujuneet? :) Tuntuu vähän absurdilta kysellä täällä kysymyksiä kun blogi on vielä niin tuore että tuskin tätä ihan hirveän moni seuraa ;) Mutta kyselenpä kummiskin :D
Tämä lähtee nyt tekemään loppuillaksi kotihommia. Mukavaa viikonlopun loppua kaikille :D !

3 kommenttia:

  1. Tästähän on nyt tullu tosi kiva blogi ja oot päivittänytkin ahkerasti! Jee! Laitoin linkin tänne mun omaan blogiin, toiv. on ok :) Ilmottaudu säki mun lukijaks, mä oon jo sun!

    T. Isosisko :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minkä linkin? :D kyllä on varmaan ookoo siltii joo :D Mä en oikein pysy kärryil ku näyttää et sul ois 3 blogia :D Ilmottaudunko kaikkiin lukijoiks vai miten toimii?

      Poista
    2. Vaan Sesa Wo Suban on mulla käytössä, pitäs varmaan sulkea ne muut. Mun blogin oikeassa laidassa on lista linkkejä blogeihin joita luen ja lisäsin sut sinne!

      Poista