tiistai 29. heinäkuuta 2014

Helteistä höpreöitynyt bloggaaja...?

Kukkuu...! Minä täällä vihdoin :D Oon ollut laiska, LAISKA. Ainakin tän blogin kirjoittamisen suhteen... Koitan korjata tilanteen. En tiedä johtuuko helteistä vai mistä, mutta tuntuu, että pää lyö tyhjää. Ei mitään järkevää liiku päässä :D Viime viikkokin hujahti ihan hurjan nopeasti. Tuntuu siltä, että koko Suomi- reissun ajan aika olis seissyt paikallaan ja nyt taas aika juoksee VAUHDILLA eteenpäin. Viimeistä lomaviikkoakin viedään jo, apua! Jatkaisin mielelläni vielä lomailua, vaikka toisaalta on ihan kiva päästä taas arkirutiineidenkin pariin. Eniten mua vaan jo etukäteen ärsyttää se, että arjen alkaessa päivät ja viikot alkaa mennä ihan hirveetä vauhtia, tai siltä se ainakin tuntuu :D Mun pitäs kyllä lopettaa etukäteen asioista murehtiminen, se on mun paha tapa.

Viime viikko sujui tosiaan helteisessä merkeissä, eikä loppua ainakan vielä näy :D Mua ei haittaisi yhtään, jos vähän viilenisi ens viikolla kun joutuu takas töihin istumaan ;) Niin ei kuitenkaan ilmeisesti oo ainakaan ihan heti käymässä. No toki on ihan reilua lomansa vasta alottaneille saada myös nauttia näistä harvoin Suomessa nautittavista keleistä :P

Jotta ei menisi ihan jaaritteluksi niin voisin laittaa vähän juttua viime viikosta.
Viime viikolla nautin helteistä biitsillä, risteilimme Viroon kaverin kanssa ja tuli vähän urheiltuakin. Valitettavasti mun selkä ei tällä hetkellä oo kovin yhteistyöhaluinen ja urheiluissa on nyt joutunut ihan reilusti himmailemaan. Muutenkin oon stressannut tota selkä asiaa ja tuntuukin että mieli on ollut hieman maassa. Toki tällaisena etukäteen murehtijana asiaan saattaa liittyä myös muita asioita, kuten alkava arki tämän kuukauden lomailun jälkeen :D  Luultavasti  myös tämä "mielipaha" on yksi syy miksi en yksinkertaisesti jaksa innostua blogijutuista tai muusta, oon ehkä nyt jotenkin ollut niin omissa maailmoissani. Oon inspiksessä joskus oikein kirjottanut vihkoon asioita ja juttuja, mistä haluan täällä kirjottaa, mutta tuntuu vain että nyt en vain saa innostuttua enkä saa mitään järkevää tekstiä tuotettua. No, eiköhän se tästä taas pienen suvantovaiheen jälkeen lähde käyntiin.

Koska mulla ei oo oikeasti mitään järkevää sanottavaa, postaan vain pari kuvaa viime viikon touhuista. Toivottavasti mä keksin vähän järkevämpää jutun juurta vielä myöhemmin tällä viikolla, niin palaan sitten tänne kirjoittelemaan! :)

Suomi reissulta shopattu neonvihreä toppi pääs käyttöön viime viikolla :D
Salitusta.

Saliusta vol 2 :D

Käytiin nauttimasta kesäillasta biitsillä!



biitseilyä vol tuhat :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti